Зелени билборди ГРАВЕ България

обратно в основна галерия »

През юни 2015 год. една от най-популярните застрахователни компании Граве България честват 15-тата си годишнина. Компанията се довери на услугите на БИОборд, за да отличи своя бранд и реализира нестандартни формати на открито в рамките на своята аутдор кампания. 


За да комуникират нестандартно и екологично своето послание за "Стабилно минало и спокойно бъдеще", ГРАВЕ България представиха визия на вековно дърво с автентична зелена корона от жив горски мъх, символизиращо основните качества на компанията - стабилност, сигурност и спокойствие. По този начин свежата и необичайна визия на т.нар. био-бордове подсилваше внушението на посланието и привличаше вниманието на хилядите минувачи и шофьори.


Рекламните позиции са разположени на няколко ключови места в столицата в периода 22 май - 5 юли 2015 година, а снимки от кампанията на открито можете да разгледате по-долу:



Нестандартен билборд формат за Граве Зелените мъхове от близо


Зелен билборд  Оригинален билборд от мъх


БИОборд на улица Опълченска Нестандартен билборд от мъх


С цел мониторинг на инициативата наш екип проследи реакциите и интервюира минаващите хора покрай зеления билборд на бул. Фритрьоф Нансен пред НДК. Наблюденията, извършени в работен ден в рамките на 1 час от 17 до 18 часа, показаха, че 6 от 10 случайни минувачи повдигат глава или се обръщат специално към билборда. Задавайки въпроса какво са забелязали, отговорите варират от "Имаше растение върху билборда", или "Истинско дърво" до "Граве правят нестандартна кампания..", "Браво за инициативата", или други подобни отговори с положителен привкус. Двама от тези 40%, които видимо не се завъртат към билборда, отговарят, че са видели някаква нестандартна реклама върху подминатия билборд и, когато се обръщат към него, дават подобно заключение за интересна корона от зелено растения. Останалите двама (20%) отговарят уклончиво - единият от тях "много бърза", а другият не бил забелязал нищо, което е разбираем отговор в работен ден. Заключението от наблюденията е, че 80% от запитаните дават положителни отзиви за зелените био-борди, 20% са неутрални. Статистическата извадка по данни на БИОборд ЕООД е базирана на общо около 600 минаващи хора покрай рекламното съоръжение в този период.


Нашите проекти

Реклама на открито
Проекти на открито
Реклама и събития на закрито
Проекти на закрито