МОЯТ ЗЕЛЕН ГРАД 2014 - ЕКО СЦЕНА

обратно в основна галерия »

Придаването на нов живот на отпадъчни продукти или ненужни вещи, чрез преработване в нови смислени продукти с по-добра екологична стойност се нарича up-cycling и се превърна в упорна точка при провеждането на инициативата "Моят зелен град" през изминалия уикенд в местността Игличини поляни на Витоша. По традиция събитието на Кока-Кола Хеленик се състои всяка есен и тази година за седма поредна година успя да събере задружните сили на служители на компанията, техни близки, роднини и случайни хора с цел облагородяването на района около Дендрариума на Витоша. 


Следвайки принципа на up-cycling, БИОборд преизползва повече от 40 броя бракувани от складовете на Кока-Кола европалети, за да изгради еко сцената за събитието МОЯТ ЗЕЛЕН ГРАД. Логото от зелен мъх постави своеобразен акцент на оригиналния подиум, от където ТВ водещият Ники Кънчев обяви начало на събитието и даде пример чрез личен труд.


Зелена сцена за събитието Моят зелен град Зелено брандиране


Събитие за служители на Кока-Кола Ники Кънчев за Моят зелен град


Ники Кънчев тегли печелившите в томболата на Моят Зелен град 2014Ники Кънчев в подкрепа на Моят Зелен град



Нашите проекти

Реклама на открито
Проекти на открито
Реклама и събития на закрито
Проекти на закрито