Снежни билборди на Световната купа по ски в Банско 2015

обратно в основна галерия »

Събитието

От 27 февруари до 1 март 2015 година се проведе кръг от Световната купа по ски в скиoрската зона над град Банско. Събитието привлече интереса на хиляди зрители, а феновете на белите спортове се събраха на трибуните на Бъндеришка поляна, за да наблюдават с внимание стартовете в дисциплините Супер-Г и Ски Комбинация. 


Задачата

В ролята си на официален спонсор на стартовете от Световната купа по ски алпийски дисциплини, Милка беше разположила привлекателен кът в местността Бъндеришка поляна, където всеки можеше да изпие топла напитка и да поиграе на забавните "Милка" игри. Една от основните задачи беше да се придизвика любопитството на туристите към бранда чрез нестандартен метод за комуникация на открито по пътя към ски зоната, в самата зона на събитието и около нея. 


Идеята

Затова предложихме използването на иновативен канал за комуникация на открито през зимния сезон, а именно разполагането на щампи от тип teaser (загадка) с екологична технология на ключови места по пътя от гр.Банско към Бъндеришка поляна, под линията на кабинковия лифт, покрай ски пътя за Банско, както и в самата ски зона.  


Изпълнението

Т.нар. снежни щампи (снежни билборди) под формата на характерни за Милка лилави петна с размер около 2 кв.м. бяха разполагани в рамките на трите състезателни дни по единично или в групи, за да напомнят за "вкусния" бранд. Истинско предизвикателство за екипа на БИОборд беше откриването на най-"вървежните" локации, които се оказаха и най-сложни за достъпване, тъй като снежните условия в Пирин предлагаха сериозна снежна покривка от над 1,5м., големи преспи и истинско зимно време.


Резултати

Кампанията постигна огромен интерес, разпознаваемост и множество усмивки у хората, а, за да измерим резултата от тийсър инициативата, набюдавахме реакциите и на хората, които посочваха и възклицаваха името на бранда "Милка" при вида на лилавите щампи. За да направим статистическа извадка, задавахме въпроси на случайни скиори като активността показа, че трима от пет човека разпознаваха лилавите спотове без да са видели брандирани петна. Останалите бяха вече видели брандираните с логото на Милка петна по рано същия ден по автомобилния път за ски зоната или под линията на гондолата.


Снежен билборд Снежен биоборд за Милка

Снежен билборд Снежен билборд по пътя за Бъндеришка поляна

Зелена реклама Екологичен билборд


Нашите проекти

Проекти на открито
Проекти на закрито